Raymond Scholtens aan het roer bij voetbalvereniging Froombosch

20 juli 2020 11:00

Froombosch - Voetbalvereniging Froombosch heeft per 1 augustus 2020 een nieuwe hoofdtrainer aangetrokken. Aankomend seizoen staat Raymond Scholtens aan het roer bij het eerste elftal van de club.

Afgelopen maart hebben de eerste gesprekken met kandidaten plaatsgevonden. De voetbalvereniging heeft de sollicitatieprocedure destijds helaas moeten opschorten vanwege de covid-19 situatie. Eind mei is de vacature opnieuw open gesteld en hebben de resterende gesprekken plaats gevonden.

In Raymond Scholtens heeft de club een trainer gevonden die past bij de club. ‘’De nieuwe  trainer is sociaal ingesteld, communicatief vaardig en heeft het vermogen het team beter te maken’’, aldus de leden van de sollicitatiecommisie. Ze zien een plezierige samenwerking tegemoet. Scholtens tekende voor een eenjarige verbintenis met een optie tot verlenging.