Start training + voorbereiding

17 augustus 2020 17:45

Na een lange corona stop, begint vv Froombosch onder leiding van de nieuwe trainer Raymond Scholtens aan de voorbereiding van het nieuwe seizoen. Op dinsdag 18 augustus is de eerste training aanvang is om 19:30. De nieuwe trainer heeft er voor gekozen om veel oefenwedstrijden te spelen in de in aanloop naar het nieuwe seizoen.

Op zondag 23 augustus is de eerste oefenwedstrijd in Omerlandswijk tegen DWZ aanvang 14:00 uur,

Op donderdag 27 auguster word er in froombosch gespeeld tegen het zaterdagteam van Siddeburen aanvang om 19:30.

Op 30 augustes is de eerste bekerwedstrijd thuis tegen THOS uit Beerta aanvang 14:00 uur.

Op donderdag 3 september komt Alteveer op bezoek aanvang 19:30 uur.

De tweede bekerwedstrijd word op 6 september gespeeld in de stad Groningen tegen VVK om 14:00 uur

De laatste oefenwedstrijd is op donderdag 10 september tegen het zaterdag team van Veendam 1894 aanvang eveneens om 19:30.

En de laatste beker wedstrijd is op zondag 13 september thuis tegen PJC.

En op 20 septerber start de competitie.