Vacature jeugdtrainer

20 oktober 2021 14:30

Per direct zijn wij op zoek naar jeugdtrainer(s) Het gaat om de leeftijdscategorie van JO7 t/m JO10. Zie voor mee info onderstaand bericht.

Trainer/coach JO7 tm JO10
Ben jij de trainer die we zoeken? Wegens een groei bij onze jeugdafdeling (5 t/m 10 jaar) zijn wij op zoek naar extra trainer(s).

De jeugd traint momenteel 2 keer in de week, op dinsdag en donderdag van 18.00-19.00 uur. Wij zijn op zoek naar een trainer die beide dagen aanwezig kan zijn en eventueel op zaterdag bij wedstrijddagen.
v.v. Froombosch bestaat als sinds 1939, en waar we de afgelopen jaar hebben moeten inleveren op jeugd zijn we nu weer bloeiende. We zijn een kleine maar gezellige vereniging met een gemoedelijke sfeer, eigen kantine, 5 kleedkamers, 3 velden waarvan 2 verlicht en hebben goede materialen tot onze beschikking.

Wat zoeken wij?
- Bij voorkeur ben je in het bezit van KNVB diploma pupillentrainer
- Je beschikt over goede communicatie vaardigheden en kan andere trainers begeleiden.
- Ervaring en ambitie gewenst

Wat mag je van v.v. Froombosch verwachten?
- Een vereniging waar plezier voorop staat
- Vergoeding in overleg
- Evt. ondersteuning vanuit bestuur, ook met oog op cursussen
- Samenwerken/aansturen met leuke collega trainers