Hoogezand JO10-2 - v.v. Froombosch JO10-1

9603TG
HOOGEZAND

Hoogezand – Froombosch

De JO10 is in de derde fase goed begonnen en heeft al een paar spannende wedstrijden gespeeld. De jongens zijn op een goede positieve manier samen aan het voetballen. De jongens raken ook steeds meer vertrouwd aan het spelen op positie.  Hou dit zo vol !!

Ook in de wedstrijd in Hoogezand hopen we deze positieve flow van de afgelopen wedstrijden door te zetten.

In Hoogezand aangekomen blijkt dat er op het hoofdveld gespeeld mag worden. Helaas heeft Hoogezand geen spelbegeleider beschikbaar maar gelukkig is Maarten is bereid om de wedstrijd te fluiten, hartelijk dank. Direct na de aftrap wordt er door een snelle combinatie van Twan, Stef en afgerond met een doelpunt van Niels. En al snel heeft Niels er nog een bal in liggen. Door het goed houden van de posities en goed combinatiespel komen er al snel een paar goede mogelijkheden eerst schiet C-Jay 2 keer met scherp en even later schiet Stef 2 ballen achter de doelman van Hoogezand. En voor de rust zet C-Jay 7-0  nog op het scorebord. De eerste helft heeft Tyas het doel van Froombosch helemaal schoon gehouden.

De tweede helft begon net als de eerst helft met 2 doelpunten van Niels. Er werd weer goed overgespeeld en zo kwam Froombosch regelmatig voor het doel van Hoogezand maar ze hadden een andere keeper op het doel die er een hoop ballen uit hield. Tyas vond de keeper een paar keer op zijn pad en ook Mathijs zag een paar kansen er niet in gaan. Maar uiteindelijk pakte hij zijn doelpuntje ook nog mee. Fabian die de boel achterin goed onder controle had wist met een prachtig afstand schot ook nog te scoren.  Hoogezand scoorde daarna nog een ere treffer met een afstandsschot. En uiteindelijk schoot C-Jay vlak voor het eind signaal de eindstand op 1-12

De ploeg heeft een mooie teamprestatie neer gezet, nu op naar de volgende wedstrijd op 18 februari in Froombosch tegen Bellingwolde. Ieder is van harte uitgenodigd om de ploeg aan te moedigen.