Contributie voor seizoen 2020-2021

Jeugd € 80,00
Senioren  € 180,00

Niet-spelend € 30,00

De contributiebedragen voor het nieuwe seizoen worden jaarlijks vastgesteld op de ledenvergadering.

Inning via ClubCollect

ClubCollect voert de administratieve verwerking van de contributie-inningen voor ons uit. ClubCollect zal via SMS en e-mail contact opnemen met alle leden (zorg er daarom dat de ledenadministratie recente en juiste gegevens van u heeft). De betaalverzoeken worden verstuurd via SMS en e-mail. Door op de link te klikken komt u op uw persoonlijke betaalpagina van ClubCollect en hier kunt u uw factuur inzien, downloaden en betalen. Hier kunt u ook kiezen om uw contributie in één keer te betalen of in termijnen. De betalingen verlopen via IDEAL.

Mocht u geen gehoor geven aan meerdere betaalverzoeken/herrineringen en aanmaningen, zijn wij genoodzaakt de vordering uit handen te geven aan een incassobureau. Dit is een geautomatiseerd proces. Wanneer de vordering uit handen wordt gegeven zal de spelerspas tijdelijk worden ingetrokken. De betreffende leiders worden hierover geinformeerd. Mocht u vragen hebben over de contributie kunt u contact opnemen met de ledenadministratie (dit kan ook via ClubCollect).