Herman Kuiper langer bij VV Froombosch

4 februari 2019 17:30

VV Froombosch heeft het contract met trainer Herman Kuiper met één seizoen verlengt.

Dit seizoen draait het eerste elftal keurig mee in de middenmoot. ,,In deze competitie kan bijna iedereen van elkaar winnen’’, aldus Herman Kuiper. ,,We hebben een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar helaas ook punten laten liggen. Tegen de huidige koploper werd de wedstrijd in de laatste minuut verloren. Dat zijn dure punten.’’ Froombosch komt uit in de vijfde klasse D. Op dit moment staat het elftal na elf wedstrijden op de negende plek. En dat is wel eens minder geweest. Het verschil met de nummer twee op de ranglijst is slechts zeven punten. De ploegen zijn aan elkaar gewaagd.