Alle wedstrijden t/m 31 maart afgelast!

14 maart 2020 15:00

Vanwege de maatregelen van de overheid waarbij wordt afgeraden om evenementen met meer dan 100 mensen door te laten gaan, heeft de KNVB deze week besloten om alle voetbalwedstrijden, zowel betaald voetbal als amateurwedstrijden, af te gelasten.

Alle wedstrijden van v.v. Froombosch, zowel uit als thuis, en jeugd en senioren, gaan dus niet door!
Vooralsnog laten wij de trainingen wel doorgaan. Dit mede omdat de scholen niet zijn gesloten en de trainingen voor de teams gespreid plaats vinden.
Wij blijven de berichtgeving en adviezen van de overheid nauwlettend volgen en houden jullie op de hoogte wanneer er veranderingen intreden.