Froombosch 2 verliest van Tynaarlo 2

8 november 2016 8:30

Froombosch 2 heeft de overwinning van vorige week geen goed gevolg kunnen geven, thuis werd met 1-4 van Tynaarlo 2 verloren

Al vroeg in de wedstrijd was te zien dat Tynaarlo het betere spel had. Froombosch kwam overal te kort en kon het eigen spel niet maken. Tynaarlo kwam al gauw op voorsprong door een vrije trap, 0-1. Niet veel later viel de 0-2. Het spel van Froombosch werd niet beter. Het bleef steken op een aantal combinaties tot de middenlijn en een aantal kleine kansen. Voor de rust werd de stand nog op 0-3 gebracht.

2e helft werd Froombosch iets sterker maar Tynaarlo kwam op 0-4. De wedstrijd was daarom al gespeeld. De eindstand werd bepaald door Abdullah, die met een mooi schot van afstand de bal onderkant lat het doel in werkte.