Jeugdtoernooi vv Froombosch groot succes!

7 juni 2023 20:15

Jeugdtoernooi Froombosch,
Zaterdag 3 juni was er voor de jeugd weer een voetbal toernooi georganiseerd op het sportpark van Froombosch.
De jeugd van de JO8 speelden de wedstrijden op veld1 deze was op het achterste deel van het hoofdveld uitgezet. Zo was bij de feesttent en de snackwagen mooi de ruimte voor een groot springkussen en een pokkelglijbaan. Waar de jeugd zich tussen de wedstrijden kon vermaken. De JO10 had de wedstrijden op veld 2 en 3, deze 2 velden waren mooi van lijnen voorzien. Hier hebben we nog veel complimenten voor gehad.
Naast de JO8 van Froombosch zaten er nog 5 ploegen in de poel dit waren VV Harkstede, VV Siddeburen, SGV, HS'88 en HSC. Bij de JO8 waren deze dag twee debuterende spelers die mooi hun eerste minuten konden maken voor VV Froombosch en zo aan het voetbal proeven. De Jeugd heeft lekker gevoetbald en is uit eindelijk op een mooie 5e plek geëindigd.
Froombosch JO10 kon zich met 6 ploegen meten en zat in de poel met Bellingwolde, Siddeburen, ZNC, HS’88-3 en HS’88-4. De JO10 had op het einde een gelijk aantal punten als de uiteindelijke winnaar van het toernooi maar moest het op basis van het doelsaldo genoegen nemen met een 2e plaats. Een geweldige prestatie.

Het is een geweldige dag geworden met dank aan alle vrijwilligers die hebben geholpen en al vroeg aanwezig waren om van alles klaar te zetten. De scheidsrechters die de wedstrijden hebben gefloten. Alle toeschouwers die vanaf de zijlijn hebben aangemoedigd. En natuurlijk alle voetballers die er een leuk en sportief toernooi van hebben gemaakt.