Froombosch JO11 kampioen

19 december 2023 10:15

FROOMBOSCH JO11 WORDT IN EEN VOL EIGEN HUIS KAMPIOEN

Op zaterdag 16 december staat de laatste wedstrijd van de 2e fase op het programma. Als we aan de wedstrijd beginnen staat de ploeg uit Froombosch bovenaan. Nu is het zaak om de wedstrijd te winnen en het kampioenschap veilig te stellen. Er zijn heel veel toeschouwers om de ploeg aan te moedigen. Ook toeschouwers die de wedstrijd van de JO9 hadden gekeken bleven nog even hangen om getuige te zijn van de wedstrijd. De eerste helft weet Twan met een hattrick de score te openen. Door doelpunten van Stef Mathijs en Niels gaan de ploegen met 6-0 de rust in. De tweede helft weten Mathijs Twan en Joep de score nog uit te bereiden naar 9-0. C-Jay die met nog een paar prachtige reddingen de ere treffer van ZNC weet te voorkomen.

Na het laatste fluitsignaal is het groot feest en krijgen alle spelers een kampioensshirt aangeboden van de vereniging en Grijpstra bouw en Advies. Ook krijgen de jongens natuurlijk een mooie medaille. Na de penalty’s nog wat lekkers in de kantine. Een geweldige prestatie van de Jeugd!

We willen ook iedereen bedanken voor alle support!