VV Froombosch doet mee aan NL Doet

6 maart 2017 17:45

Op vrijdag 10 en zaterdag 11 maart is het weer zo ver. Dan organiseert het Oranje Fonds voor de 13e keer NLdoet in het hele Koninkrijk. Zo ook bij VV Froombosch. Zij gaan op zaterdag 11 maart de bossen rond het trainingsveld snoeien, technische klusjes uitvoeren en de kantine en kleedkamers schoonmaken.

Tijdens NLdoet worden bergen werk verzet. We zijn daar ontzettend blij mee, want we komen daar normaal niet aan toe. Bovendien leren we allerlei leuke nieuwe mensen kennen, iedereen is welkom. Mensen die bij ons in actie willen komen kunnen zich aanmelden door te reageren op deze mail, of via de aanmeldlijst achter de bar.

Voor vragen over deze NLdoet dag  kunt u contact opnemen met Piet Suur (06-23419442).

Het Oranje Fonds organiseert NLdoet in 2017 voor de 13e keer. Tijdens de editie van 2016 zijn ruim 9.000 klussen geklaard en het Fonds hoopt dat aantal tijdens de komende editie te overtreffen. Ronald van der Giessen, directeur Oranje Fonds: “Verenigingen en stichtingen kunnen altijd nieuwe vrijwilligers gebruiken. Maar het werven kost vaak veel tijd. NLdoet geeft organisaties de mogelijkheid op een laagdrempelige manier in contact te komen met nieuwe enthousiaste krachten. Wij vinden het prachtig om te zien dat ieder jaar zo’n 350.000 Nederlanders bereid zijn hun handen uit de mouwen te steken tijdens NLdoet. Hieruit blijkt dat Nederland een land is van vrijwilligers en daar mogen we met z’n allen trots op zijn.”

Dit is bij onze voetbalvereniging niet anders, momenteel hebben wij meerdere vacatures open staan die ingevuld kunnen worden, op de site www.vvfroombosch.nl kunt u meer informatie vinden.  Ook als u op een andere manier de vereniging wil helpen is dat natuurlijk mogelijk