Nieuwsflits

12 april 2017 14:45

Graag informeren wij u over de ontwikkelingen en lopende zaken bij onze voetbalclub. Zowel voor- als achter de schermen is er altijd nieuws te melden. Via deze weg even een korte impressie.

Feestweek
De voorbereidingen voor de feestweek zijn in volle gang. Het programma start op 27 mei en loopt tot 4 juni. Ook dit jaar hebben we weer een groot aantal sponsoren die deze week mogelijk maken, dank daarvoor. Het programma wordt binnenkort door de feestweekcommissie aan u gepresenteerd.

Rokersgelegenheid
Al geruime tijd wordt er nagedacht over de mogelijkheden voor het creëren van een rokersgelegenheid. Recent hebben een aantal vrijwilligers zich gemeld bij het bestuur met concrete plannen. Deze plannen worden momenteel nader uitgewerkt. Kortom: werk in uitvoering.

Pupillenvoetbal
Het amateurvoetbal start vanaf het seizoen 2017/’18 met nieuwe wedstrijdvormen voor pupillen. Kinderen van zeven tot twaalf jaar gaan wedstrijden spelen op kleinere veldjes en in kleinere teams, waardoor ze vaker aan de bal komen en meer dribbelen, schieten, samenspelen en scoren. Dit draagt bij aan het spelplezier en de ontwikkeling van ieder kind op elk niveau.
Namens v.v. Froombosch hebben Keving Huizinga, Derk Hofman en Chiel Mulder deelgenomen aan workshops van de KNVB omtrent de invoering van deze nieuwe spelvormen. Binnenkort worden alle betrokkenen en belangstellenden uitgenodig voor een informatieavond.

Vrijwilligers
De afgelopen periode hebben er meerdere vacatures online gestaan. Helaas zijn er tot dusver geen aanmeldingen binnen gekomen. Het betreft leden voor de sponsorcommissie, schoonmaakcommissie, een PR-vrijwilliger en scheidsrechters. Op dit moment blijven belangrijke zaken helaas liggen. We zijn dan ook opzoek naar enthousiaste vrijwilligers die samen met ons de schouders eronder willen zetten. Iets voor u? Neem dan contact op met Chiel Mulder

Bestrating
Vrijdag 14 april wordt de bestrating naast het clubgebouw opnieuw aangelegd. Op deze manier wil de technische commissie voorkomen dat de feesttent onder water loopt bij hevige regenval. Uiteraard is alle hulp welkom. Vrijwilligers kunnen zich melden bij Piet Suur.

Namens het bestuur,

Chiel Mulder