Webredacteur

9 oktober 2017 17:00

Enthousiast, gedreven en betrokken bij onze club? Als webredacteur houd je je bezig met alles wat te maken heeft met de content van onze website.

Leden van onze club hebben aangegeven het leuk te vinden om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Een wedstrijdverslag, foto's of misschien een interview? Alle input is welkom. We zijn opzoek naar een enthousiaste aanjager om nieuws binnen onze club te vergaren en te publiceren.

Lijkt het jou leuk om zo nu en dan een stukje te schrijven voor onze website en hierin het voortouw te nemen? Je mag contact opnemen met Chiel Mulder.