Vrijwilligersavond 2 Februari

25 januari 2018 17:00

Als bestuur zijn wij trots op de vele mensen die binnen de vereniging actief zijn. Zonder al deze mensen kan de vereniging niet goed functioneren!! Veel van deze mensen doen iets binnen de vereniging zonder dat men iets terug verwacht.

Toch willen wij als bestuur een blijk van waardering geven!! Op vrijdag 2 februari 2018 nodigen wij daarom alle vrijwilligers en partners uit!! Van trainers, leiders, vlaggers, scheidsrechters, tot aan de vrijwilligers die iets voor de club hebben gedaan. Iedereen is vanaf 19.30 uur van harte welkom voor een hapje en een drankje.
We hopen dat iedereen wil en kan komen!!