Goede start competitie JO10

9626BM
SCHILDWOLDE

SGV JO10- Froombosch JO10

Na de zomerstop kon er eindelijk weer worden  gevoetbald de kinderen hadden er weer zin in. En 3 september stond de eerste wedstrijd van het seizoen op het programma. De tegenstander was SGV JO10, er stond direct een derby op het programma die in Schildwolde gespeeld zou worden.

Froombosch nam in de wedstrijd direct het initiatief en kwam al snel op een 0-2 voorsprong. De ploeg uit Schildwolde bracht de spanning weer terug in de wedstrijd door een aansluitingstreffer te scoren. Maar de jongens uit Froombosch bleven met veel druk vooruit spelen en zo liep de ploeg goed uit en stond er in de rust een 2-8 tussenstand op het scorebord.

De ranja in de rust heeft de ploeg niet uit het ritme gehaald en er werd direct druk gezet op het doel van de ploeg uit Schildwolde. Nadat er twee kansen naast gingen werd er weer gescoord. Waar in de eerst helft veel individuele acties waren, werd er in de tweede helft beter overgespeeld het goede spel zorgde er voor dat de voorsprong nog werd vergroot. Mathijs wist bij zijn debuut twee keer te scoren. De score liep in de tweede helft nog verder op na het laatste fluitsignaal stond er een mooie 3-17 op het scorebord. En de punten gingen mee naar Froombosch.