ASVB JO10 -VV Froombosch JO10

9697PP
BLIJHAM
tel. 0597-561719

Wat hebben de jongens vandaag een mooie wedstrijd gespeeld tegen Blijham. Het was een leuke wedstrijd die mooi gelijk op ging.

De jongens hebben als team gestreden maar hebben de wedstrijd helaas net verloren met 3-2.

Stef en C-jay hebben voor froombosch de doelpunten gemaakt. Maar wat hebben we mooie kansen gehad. Tyas en Mathijs hebben mooie kansen gehad, liepen goed vrij en deden verdedigend goed hun taak.  Fabian heeft de eerste helft goed het doel verdedigt, had mooie reddingen en stond tweede helft goed te verdedigen in het veld💪👍. Niels heeft eerste helft goed gestreden in het veld en hard gewerkt. Tweede helft mocht hij het doel verdediging zo kon hij ondanks een zere enkel toch nog meedoen👍😊. Als een kat zorgde hij ervoor dat de bal het net niet raakte. C-jay heeft ook gestreden in het veld, mooi en goed overgespeeld met zijn medespelers, scherpe voorzetjes, goed terug gekomen om te verdedigen. Joep was de hele wedstrijd actief betrokken bij het spel, hij zette goed druk op de bal en maakte het de tegenstander soms flink lastig. Twan was vandaag onze stofzuiger achterin. Met zijn snelle benen was hij de tegenstander vaak net te snel af. Hij zou eigenlijk tweede helft op doel maar gaf zijn plekkie af aan Niels ivm zijn enkel. In het belang van het team denken, topper! 🤗 Stef heeft ook mooi voetbal laten zien, mooie acties langs de lijn, maar pakte zijn positie in het veld steeds weer goed op.

Trots op hoe ze als team hebben gespeeld, elkaar positief hebben gecoacht, met respect om zijn gegaan met de tegenstanders. Ga zo door jongens☺️